יום שני, 7 במרץ 2016

רוצים למנוע גניבות? התקינו בעסק שער חשמלי

בזמן האחרון גניבות מעסקים של רכבים וציוד הופכות להיות נפוצות יותר ויותר

בזמן האחרון, מתגבר זרם הדיווחים על מקרי גניבה של ציוד ורכבים מעסקים קטנים ובתים פרטיים. הסיבות לכך מגוונת, התפתחות הטכנולוגיה אפשרה את קיומם של עסקים קטנים בהרבה מהעבר, אשר אינם מסוגלים לעמוד בעלויות אבטחה מסביב לשעון, אזלת ידה של המשטרה, וחוסר הקפדה על נהלי בטיחות מקומיים. דווקא לעסקים הקטנים והבינוניים החשופים בצורה משמעותית למכת הגניבות, יכולת פחותה לספוג את הנזק הכלכלי הנלווה. כמות הציוד המשרדי הנגנב תלויה לעיתים רק ביכולת הנשיאה של הגנב, לכן בשביל חברה גדולה גודל הגניבה יהיה הרבה פחות משמעותי. נוסף על כך, חברות קטנות נסמכות לעיתים קרובות על חדשנות והמצאות, ולכן גניבת מידע תהיה הרסנית בשבילם. ישנם אמצעים שונים לצמצום ומניעת גניבות, כגון השרשה של נהלי בטחון מחמירים אצל העובדים, והתקנת שערים חשמליים בעסק.

שער חשמלי


מהם היתרונות אשר מקנה שער חשמלי להגנת העסק

שערים חשמליים הינם אמצעי ביטחון ראשון במעלה, אשר מהווים מחסום אפקטיבי בפני הגנבים. היתרונות אשר הם מקנים להגנת העסק הינם רבים ומגוונים וכוללים בין השאר:

·         חסימה פיזית: מחסום פיזי המונע את כניסת הרכב למתחם החברה, או לחנייה פנימית, ימנע מהגנבים גישה לרכוש החברה. במידה וביכולתם לחדור עצמאית פנימה, שערים חשמליים ימנעו את קירוב הרכב, ובכך יצמצמו את כמות הרכוש שביכולתם לגנוב.
·         הרתעה: הרתעת גנבים מביצוע הגניבה הינה מחסום ההגנה הראשון. שערים חשמליים לעסק מעידים באופן חד משמעי, שבחברה זו מקפידים על נהלי ביטחון מחמירים, תוך שימוש באמצעים המתקדמים ביותר. לעיתים קרובות, מראה השער החשמלי יגרום לגנב להניח כי בעסק זה מותקנות גם מצלמות, ומערכות אזעקה משוכללות, ושבאופן כללי עדיף לו לבחור ביעד אחר.
במידה ובחרתם להשקיע ולהתקין שער חשמלי לעסק, בחרו בחברה איכותית ואמינה


מאחר והתקנת השערים החשמליים נועדה בראש ובראשונה לחסוך כסף על ידי מניעת גניבות, לעיתים קיים פיתוי חזק לחסוך עוד על ידי בחירה של שער זול. חשוב לזכור כי שערים חשמליים נבדלים זה מזה באיכות ובאמינות (וכיוצא מכך בהגנה אותה הם מספקים) ולכן חשוב לרכוש אותם מחברה בעלת מומחיות בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה